maanantai 27. toukokuuta 2013

"Oon sun koirakaveri ja bailaan sun kaa koko päivän"

 
"En ois muuten ja luulenkin
Et moni sanois et mä oon luuseri
Mä oon pikku koira ja tietenkin
Soitan pikkuruista kitaraa 
Kun isot koirat haukkuu hau
Niin mua pelottaa
Kun semikoirat haukkuu "hau"
Mua semipelottaa
Kaikki pihan koirat ne räksyttää
Mua pelottaa kun on äksyjää
Pikkuruista kitaraani soittelen
Ja koirapojasta haaveilen"

Perjantaina Domi pakkaa tavaransa, laittaa häkin kasaan ja muuttaa viikoksi Leena-tädin iloksi riehumaan colliekamujen kanssa, kun omistaja nousee lentokoneeseen ja lähtee Ruotsiin reissuun (hermolomalle?). Okei, ei se sentään mikään hermoloma ole. Domi lähtisi mukaan jos sen saisin lentokoneen matkustamoon ottaa, kun en sitä ruumaan mielellään laittais joten parempi sen on jäädä kotia. Ja olisihan sillä varmaan melko tylsääkin pelkästään ihmisten kesken. Täällä kotona sillä on koirakavereita SEKÄ ihmisiä. Mitäpä muutakaan voisi pusukonebostoni kaivata. Kunhan palailen takaisin Suomeen niin sitten meillä alkaa kovat frisbeetreenit, kun Domilla on monta temppua näytettävänä sitten leirillä, mutta niitä liikkeitä pitäisi vielä vähän treenaillla. Ja tiedättekös mitä. Noh sitä, että 3,5 viikon kuluttua riiviö täyttää huikeat 2v joten eiköhän matkalta tartu jotain tuliaisiakin/lahjoja mukaan jos jotain kivaa löytyy. ;) Aiheesta kukkaruukkuun olen myös vähän katsellut muutamaa tokokoetta loppukesälle jonka seurauksena voitaisiin TK1 tavoite saavuuttaa ensi vuonna jos kaikki menee hyvin.

Tämä alkuviikko vietellään rentoillen, koska itse olen taas vaihteeksi kipeänä ja koulussa ei kannata olla jos meinaa perjantaina selvitä lentokoneeseen. Tentit vaan käydään tekemässä se on siinä tältä erää. Mukavaa kesän alkamista siis kaikille ja niille joilla loma alka niin hyvää lomaa! Palaillaan ruutuun viimeistään 2 viikon kuluttua!! (Tällä viikolla voi kyllä vielä, ehkä tulla yllätyskuvapostaus josta kerron sitten lisää)
Olkoon tämä kuva vihjeenä ;) Paitsi todellisuudessa Domi ei tainnut se päätähti olla silloin, mutta noin siinä kävi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti